Subject: Re: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 „Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine
From: "Eesti Ortodontide Selts" <[email-masked]>
To: "info.sm"
Date: Mon, 5 Aug 2024 21:12:03 +0300

Tere

Palun leidke manusest Eesti Ortodontide Seltsi poolne kooskõlastus.
Küsimuste korral vastame meeleldi. Täname, et hoiate meie eriala seltsi 
infoga kursis.

Lugupidamisega
EOS juhatus

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas kuupäeval T, 16. 
juuli 2024 kell 16:11:

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 05.08.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6c8165f0-aca0-477b-b6f4-117bee1f2006

Pealkiri: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 16.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/73-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

-- 

Tervitades,
Eesti Ortodontide Selts